Tieto recenzie na moju knihu ma naozaj potešili. Som rada, že je publikácia pre Vás užitočná a pomáha Vám zorientovať sa v spleti úradov, povinností a lepšie si tak vychutnať čas s Vašim dieťatkom.

Linda
14. novembra 2016

Top publikacia, odporucam vsetkymi desiatimi! Genialne spracovane a podane, vycerpavajuce info a vsetko pokope. Najlepsia knizka pre buducich rodicov, ja ju budem kazdemu kupovat ako darcek

A ďalšia:

Skvelý pomocník!

Som naozaj neskutočne vďačná za tohto úžasného pomocníka. Som presne typ človeka, ktorý je vo veciach úradných úplne stratený, preto ocením všetky potrebné informácie na jednom mieste a ak sú ešte naviac aj napísané v zrozumiteľnej forme, niet o čom uvažovať. Ďakujem milej autorke, ušetrila mi veľa času, starostí, telefonátov a rozčuľovania  Mladí rodičia majú k dispozícii informácie čo treba vybaviť pred narodením dieťatka či už sú rodičia zosobášení alebo nie, následne po pôrode ako aj po príchode domov. Keďže na všetko majú úrady presne stanovené termíny nehrozia vám odstávky od peňazí, nervózny partner behajúci zúfalo po úradoch, v horšom prípade až do večera nadávajúci na pani úradníčky a celý štátny aparát, mnoho papierov si viete pripraviť vopred a tesne po pôrode nerozmýšľate nad papiermi, čo Vám chýbajú, ale nad svojím dieťatkom. Ak nie ste zosobášení a neuvediete na matrike otca dieťaťa vopred (teraz myslím z toho dôvodu, že to len opomeniete), buďte mamičky pripravené, že Vám s behaním po úradoch nebude mať kto pomôcť! Niektoré záležitosti môže vybaviť len rodič. Knižka sa zaoberá i podmienkami a postupom vybavenia dávok, príspevkov, bonusov atď. pre bývalé zamestnankyne, SZČO, nezamestnaných ap. V ďalších kapitolách sa autorka venuje príchodu ďalších detí alebo návratu do pracovného procesu. Niekedy je žiaľ potrebné riešiť aj bolestivé situácie (rozvody, rozchody, súdy, výživné) a táto knižka Vám pomôže zorientovať sa a uľahčí vybavovanie ako sa len dá. Vrele odporúčam a verím, že kniha sa bude neskôr podľa potreby aktualizovať (vychádza z podmienok platných v roku 2014).

kopirovane z martinus.sk